Biele vína - Výrobca - Mrva & Stanko


Pálava - Modra 2023, akostné víno, polosuché, 0,75 l

Veltlínske zelené kryo - Šenkvice 2023, akostné víno, suché, 0,75 l

Chardonnay - Južnoslovenská VO 2022, akostné víno, suché, 0,75 l

Sauvignon - Čachtice 2023, akostné víno, suché, 0,75 l

Chardonnay - Nitrianska VO 2022, akostné víno, suché, 0,75 l

Rizling rýnsky - Južnoslovenská VO 2022, akostné víno, suché, 0,75 l

Rizling rýnsky - Malokarpatská VO 2022, akostné víno, suché, 0,75 l

Müller Thurgau - Mojmírovce 2023, akostné víno, suché, 0,75 l

Pinot Gris Botrytis - Kamenný Most, r. 2023, akostné víno, polosuché, 0,75 l

3 Burgundy 2022, akostné značkové víno, suché, 0,75 l

Veltlínske zelené 2023, akostné víno, suché, 0,75 l

Silvánske zelené - Šenkvice 2023, akostné víno, suché, 0,75 l

Pinot Gris - Modra 2022, akostné víno, suché, 0,75 l

Tramín červený - Jasová 2022, akostné víno, polosuché, 0,75 l

Tramín červený - Častkovce 2022, akostné víno, polosuché, 0,75 l

Rizling rýnsky - Vištuk 2021, hrozienkový výber, sladké, 0,375 l

Rizling rýnsky - Bojničky. 2021, akostné víno, suché, 0,75 l

Tramín červený - Vinodol 2021, akostné víno, polosuché, 0,75 l

Rizling rýnsky - Belá. 2021, akostné víno, polosuché, 0,75 l

Rizling vlašský - Bojničky 2021, akostné víno, suché, 0,75 l

WMC Chardonnay sur Lie - Kamenný Most 2016, neskorý zber, suché, 0,75 l

3 Burgundy 2022, akostné značkové víno, suché, 0,75 l-KOPIE
Poradca

Poradca: Ako správne vyberať a piť biele víno
Výber a konzumácia bieleho vína môžu pripomínať malý rituál, ktorý sa spája s istým druhom umenia a znalostí. Pre mnohých je víno nielen nápojom, ale aj zážitkom, ktorý môže obohatiť okamihy, či už ide o slávnostnú večeru, romantický večer alebo len pokojnú chvíľu oddychu. Aby ste však mohli naplno oceniť všetky nuansy bieleho vína, je dôležité vedieť, ako si ho správne vybrať a ako ho piť. V tomto článku vás prevedieme niekoľkými praktickými tipmi a fascinujúcimi faktami, ktoré premenia váš zážitok z bieleho vína na skutočné potešenie.
Kvíz
Nová anketa: Aký faktor považujete pri nákupe v e-shope za kľúčový?